Samozřejmě. Zákazník má právo dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy po převzetí zásilky ve lhůtě 14 dní. Formulář pro odstoupení od smlouvy nalezne každý zákazník v Emailu expedice při objednávce. Avšak nepřevzetí zásilky není odstoupení od smlouvy v 14denní lhůtě.
Zboží zasíláme k zákazníkům přímo přes zásilkovou firmu po celé EU nebo na Výdejní místa. Před dodáním zboží obdrží každý zákazník na zadaný E-mail zprávu o expedici a následně od zásilkové služby zprávu (E-mail a SMS) s termínem doručení včetně kontaktu na zaměstnance, kde lze dobu doručení dohodou změnit.
Nemusíte. Na našich E-shopech lze objednávky zadávat jako NEREGISTROVANÝ i jako REGISTROVANÝ zákazník.
Pokud je zákazník registrován, lze stav objednávky zjistit jednoduše v zákaznické administraci. Pokud je zákazník neregistrován, může vznést dotaz na stav objednávky telefonicky nebo E-mailem viz Kontakty.
Pokud zákazník využije této volby, systém automaticky zopakuje poslední objednávku a nabídne až konečnou rekapitulaci k odsouhlasení a odeslání. (Pouze pro registrované zákazníky).
Při osobním odběru nebo při odběru na Výdejním místě, zákazník obdrží automaticky SMS a E-mail zprávu, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Rezervaci zboží u objednávky pro delší lhůtu k vyzvednutí lze prodloužit. V tomto případě nás prosím kontaktujte, viz Kontakty s tímto požadavkem.
Jelikož každá objednávka prochází důkladnou kontrolou zboží a expedice zásilky je monitorována kamerovým systémem až po nakládku zásilkovou službou, dochází v 99,99% škody při přepravě. V tomto případě musí zákazník dle Obchodních podmínek reklamovat poškození zásilky při přepravě u nás, nejlépe Emailem. Při komunikaci s námi uvádějte číslo objednávky.
Pokud dojde k reklamaci vadného zboží (zvláště se to může stát u elektrospotřebičů) musí zákazník dle Obchodních podmínek zaslat nebo dodat vadné zboží k nám na prodejnu viz Kontakty.
Ke zdárné reklamaci musí zákazník dodat vadné zboží a nákupní doklad.
I přes snahu řešit reklamace co nejrychleji, musíme někdy vadné zboží nechat posoudit u výrobce. Prakticky trvá reklamace 14 dní, ale dle zákonné lhůty dané Občanským zákoníkem může trvat až 30 dní od předání reklamovaného zboží.
Bohužel, reklamace, zvláště u zboží, které musí být zasláno k posouzení výrobcem nelze urychlit.